.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات اقدام ایثارگرانه یک مازندرانی ؛
جان باختن شهروند میاندرودی برای نجات همشهری اش
شمال نیوز: تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود.

شمال نیوز: اقدام ایثارگرانه یک شهروند در میاندورود که منجر به از دست دادن جان وی شد.

به گزارش شمال نیوز، خبر حادثه ناگوار برای دو هم استانی در شرکت نکاچوب در حالی در تاریخ ۱۷ مهرماه جاری توسط خبرگزاری فارس مورد انتشار قرار گرفت که با وجود تلاش‌های رسانه‌ای انجام گرفته برای پرداختن به همه جزئیات آن، اما یکی از مسائل اصلی آن تا این لحظه مورد غفلت قرار گرفته بود.

تا به حال ماجرا از دیدگاه کلی رویداد، از زبان شاهدان اصلی و یا نظرات آتش‎نشانی مورد واکاوی و انعکاس قرار گرفته بود، اما اقدام نوع‎دوستانه یک شهروند که منجر به از دست دادن جان وی شد، مغفول مانده بود.

جلیل نادری پلنگی اهل روستای بیشه‌سر در بخش مرکزی میاندورود همان شهروندی بود که با مشاهده سقوط آزاد یک انسان دیگر به درون چاه فاضلاب صنعتی تاب نیاورد و بدون درنگ به کمک او شتافت.

تازه ۳۵ بهار از زندگی وی گذشته بود و دقیقاً مانند محمد کارگر حادثه دیده علاوه بر همسر دو فرزند نیز در منزل انتظار آمدن پدر را می‌کشیدند، اما اینها سبب نشد از وظیفه انسانی خود در کمک به همنوع دریغ کند.

مقابل فروشگاه برادرش ایستاده بود که متوجه گاز گرفتگی و سقوط آزاد یک شهروند به درون چاه شد، آنگاه فریادکنان همه را متوجه این حادثه کرد و بدون اینکه منتظر دیگران بماند به درون چاه فاضلاب صنعتی رفت.

چند بار سعی کرد تا بتواند آن کارگر زحمتکش را از چاه خارج کند، اما قبل از اینکه موفق به این کار شود سوزش چشم و تنگی نفس وی را امان نداد و خودش نیز بیهوش و روی آن کارگر افتاد.

تازه آنجا بود که مردم جمع شدند، چند نفر از رهگذران نیز با دیدن این صحنه تاب نیاوردند و به درون چاه رفتند، اما آنها نیز با وارد شدن به درون چاه قبل از یک دقیقه اقامت دچار حالت مرگبار مسمومیت با گاز ناشناخته و به ناچار با کمک دیگران خارج می‌شدند تا اینکه بالاخره موفق به خارج کردن جلیل شدند.

آنها موفق به خارج کردن نفر دوم شدند، اما هنوز کار تمام نشده بود.

در لحظاتی که هنوز محمد نفر اول درون چاه بود حال جسمانی جلیل وخیم بود، نیروهای امدادی از راه رسیدند و هرچه در توان داشتند برای خارج کردن محمد به کار بستند، اما کار تمام شده بود، چراکه محمد بیش از نیم ساعت بیهوش درون چاهی افتاده بود که شاید چند دقیقه هم موجب مرگ می‌شود.

بلافاصله جلیل را به کلینیک اسلام‌آباد بردند، اما تقدیر صفحه آخر زندگی او را با از خود گذشتگی و ایثار رقم زده بود.

به گزارش فارس، چند دقیقه بعد هم بیمارستان ساری مرگ محمد کارگر زحمتکش را تأیید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك روستايي 22 مهر 1393
خدا رحمتش كنه واقعا شجاعت و ايثار وي قابل تقدير بود و دست تقدير هم نام وي را براي هميشه زنده كرده ، و اما جديدا اتفاقي كه مي افتد اينه كه بعضي ها در چيني مواقعي مثل تصادف و آتش سوزي ووو بجاي كمك با و تلفن همراه شروع به فيلم برداري مي كنند كه اين فرهنگ غلط هم در حال يك ويروس سرطاني در حال رشد هست در پايان خداوند اقا جليل را با امام حسين محشور گرداند.
نا شناس 23 مهر 1393
واقعا متاثر شدیم. ان شا الله خدا به خانواده اش صبر بده. ان شا الله خدا رحمتش کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.